Pages

16 Nisan 2012 Pazartesi

Buraya Ok Değil, Bok Atınız



Karar verdim, ben fantastik edebiyatı sevmiyormuşum. Olmayan bir dünyada büyülü-devli* maceralara atılan karakterlerden çok; varlığından rahatsızlık duyan, gerçekte hepimizde olması gereken sıkıntıları elindeki bok dolu bir çuvalla ifade eden karakterleri seviyorum.

Yemyeşil ormanlarda minik huzurlu evlerden tüten dumanla bitmesin hikayeler. İçinde koskoca umutlar taşıdığı tam o anda tüm karamsarlığıyla sadece olmamayı bekleyen insanlar yatsın çamurlara hikaye sonlarında. Hatta bitmesin hikayeler, bu sıkıntının bitmeyeceği gibi; bitermiş gibi yapsınlar. Sonra da ölsün yazarlar ve yenileri doğsun "ben ne yaptım böyle?" diye soran annelerin rahimlerinden.

Bu böyle gitsin ve bizi kandırmaktan vazgeçsinler, içlerine almaktan, içimizdeki umudu körüklemekten.

Vazgeçtim ben de başından...

*Büyülü-devli tabiri fantastik edebiyatı özetlemek için kullanılmadı burada. 

0 Yorum:

Related Posts with Thumbnails