Pages

25 Mayıs 2011 Çarşamba

En Güzel Tatillerin İnsanıyım; İşte Tatil Siparişim

Kafamda şöyle görüntüler var;
Sabah 6'da uyanıp denizde çığlık çığlığa oynayan bir Simay. 
Makineyi otomatiğe alıp milyonlarca fotoğraf çeken çekilen Simay.
Korkulacak kadar derin bi sessizliğin ortasında mimimimimi diye şarkı söyleyen, bir yandan kendini bulduğu bir iple sallayan Simay.
Bütün bir kış topladığı o iğrenç gazı sayfalarda kalemlerle çıkaran Simay.
Geride kalan bok İstanbul'a şişesini kaldırıp selam çakan Simay.
Ağaçlar arasında keşfettiği böceklerden korkan Simay.
Muhteşem müzikler eşliğinde muhteşem kitaplar okuyan ve zaten kaçarak geldiği buralardan da uçan Simay.
Gülen Simay.
Ağlayan Simay.
Yalnız Simay.
Oldukça memnun Simay.
Sorunlardan kaçan ama aynı hızda onlara geri döneceğini bildiği için bir yandan da kendine kızan Simay.
Yine çok bilmiş Simay, çok öğrenen Simay.
Simay hep aynı Simay ama uzaktaki Simay. Oh olsun!


Bana o yazdığım kampanyalardaki gibi maviyle yeşilin kucaklaştığı yerleri göstersin biri. Kimseler olmasın ama etrafta. Açık büfe sıraları, sidikli havuz keyifleri ve spa'yla yenilenme de olmasın. Böyle bi tatil istiyorum bu Temmuz işte. Çılgınlar gibi kafamı dinlemeliyim.

8 Yorum:

Rögar dedi ki...

simay ben gidemedim henüz buyur sen önden git keşfet

Rögar dedi ki...

off pardon yaa linki atmamışım http://www.dervishlodge.com/picture.asp

aklın direnci dedi ki...

Ama nasıl olur da tam sipariş ettiğim yeri bulursun? Yarın ilk iş burayı arıyorum!

bluerose dedi ki...

bu fotoğrafı isteyebilir miyimdenizi bir daha böyle göreceğimi sanmıyorum

aklın direnci dedi ki...

Bana e-mail atarsan orijinal boyutunda gönderebilirim tabii ki. ;)

bluerose dedi ki...

nasıl e mail atacağımı bilmiyorum desem

aklın direnci dedi ki...

aklindirenci@gmail.com
profilimde yazıyor olmasına güvendim. boş bir mail atarsan sen olduğunu anlarım. :)

bluerose dedi ki...

boş maili attım

Related Posts with Thumbnails