Pages

15 Ocak 2009 Perşembe

Djinn Hikayeleri

Bir günde kitabı bitirip diğer bir günde sınavına hazırlanacağım bakalım. İç içe geçmiş bir sürü masal, lanet olsun ya! Aslında okurken "vuu" "aaa" "vay bee" "ne güzeel" diye tepkiler veriyorum ama keşke sıkışmasaydı son 3 güne. :(
Gillian Perholt denen narratologist tarafından Ankara'da bir konferansta anlatılan Patient Griselda ile başlıyor her şey. Sonra etrafındaki insanların anlattığı masallardan- özellikle de Orhan Rıfat
(ki kendisi büyük ihtimalle kitabın da adandığı Cevat Çapan'dır)-nasıl etkilendiğini de Kapalı Çarşı'dan aldığı bir çeşm-i bülbülden çıkan cinle sohbetinden anlıyoruz. Henüz sevişme sahnelerine gelemedim(bitirince eklerim) ama cinin özellikle Zefir'le olan sevgi ve tutku dolu ilişkisinden çok ateşli sahneler beni bekliyor diyebilirim. Ehehe :)
Keşke sınavlar olmasa, keşke hayatımızı zevklerimiz için yaşasak, keşke sorumluluklar bir bir azalsa omzumuzdan ve bunu adım adım hissetsek. Dört oldu dilekler sanırım. Önemsiz. :)


Bir şişe, mavi beyaz çizgili
Tozu çamurlanıyor yıkadıkça
Gözlerimde ışığı yansıyana dek
Mavi o bana baksa
Ben ona
Duman geliyor sonra
Ardından dev cinim
Odama doluyor
Üç dilek diyor
Gücüm sonsuz...
Sonsuz boşluk diliyorum
Asılı kalmak sonra da...
Son dileğim
Bana kalsın diyorum git sen
Bir değişiklik yapalım

1 Yorum:

Adsız dedi ki...

Having read this I believed it was very enlightening.

I appreciate you finding the time and energy to put this information together.
I once again find myself spending way too much time both reading and posting
comments. But so what, it was still worth it!

Feel free to surf to my weblog :: natural cellulite treatment

Related Posts with Thumbnails