Pages

2 Şubat 2009 Pazartesi

Artefact



Yeni sayımız da çıkıyor. Kapağımız muhteşem oldu, bakalım tepkiler nasıl olacak. Masallar konusuna yazı yazamamış olduğuma inanamıyorum. O konunun seçilmesini çok istemiştim ve yazacağım yazıyı kafamda çok iyi planlamıştım. Tinkerbell'i öldürecektim, çünkü perilere inanmıyorum. Aman zaten dünyamın en çok karıştığı zamana denk geldi bu sayı. :(

Neyse benden bahsetmenin anlamı yok. Dergi içiyle dışıyla haria oldu, inşallah bir hata da olmaz artık. Şu giriş yazılarında hatalardan bahsetmekten bıktım. Daha güzel gelişmeleri yazmak istiyorum artık.

E-kolay'dan reklam aldık mesela. http://muzik.ekolay.net/ burdaki bannerla bizim siteye ulaşılabilecek. Umarım işe yarar. http://www.artefactdergi.com a giren insanlardan aramıza katılmak isteyenler de var. Artsın artsın, dolsun taşsın. :)

Önümüzde upuzun bir yol var. Maddi zorlukları aşabilirsek çok daha hızlı ilerleyebilicez. Planlarım var derginin geleceğiyle ilgili... Hepsini göreceğiz birlikte.

"Delilik" düşünelim biraz bakalım.

Uf neyse ders çalışmalıyım. :@

0 Yorum:

Related Posts with Thumbnails