Pages

3 Nisan 2010 Cumartesi

1'e 10 Veriyorlarmış Duydun Mu?

Hepsi o adamın suçu, piyasayı karıştırıyor. Biz kısasa kısasla devam ediyorduk yıllardır. Şimdi 1'e 10 verip dengeyi şaşırtıyor. O kadar zengin olduğunu da bilmezdim. Vay şerefsiz, saklamış hepimizden. Şimdi olay şu: Bu şerefsizliğe göz yumup ona 1 verip 10'u mu bekleyeceğiz; yoksa savaş açıp 1'e 100 veriyoruz mu diyeceğiz? Kimsenin misilini bekleyemem. Ben 1'e 100 veriyorum arkadaşım. Zenginliğimi saklamadım hiç, zaten bunun yüzünden eleştirildim ya neyse. Bahar da geldi ya şimdi zor olmaz 1'e 100 vermek. Her yer cıvıl cıvıl olacak. Ama her şey karşılıklı olmayacak; dengeleri bozdu o adam.

Ah şimdi aldığım bir habere göre şapşal adam bana 3 göndermiş. Hesaba kitaba gerek yok, 300ü görecek işte. :)

0 Yorum:

Related Posts with Thumbnails