Pages

23 Şubat 2010 Salı

May The Force Be With Me


HAHAHAHA


Evet güç!

Kötü bi insan olamıyorum, iyi olduğumuysa hatırlamıyorum. Kötülüğü geçirmeyi deniyorum kafamdan evet; ama beceremiyorum. İyilikse umrumda bile değil.

Biz gücümüzü çıkarmışız elden anacım, daha da bir şey beklemeye yüzümüz mü olacak? Olmasın, geri alalım güçleri, düşünürüz. Şimdi ben hiçbir şey olmamış gibi "Şey ben salağım da tüm gücümü ellerine teslim etmişim, onu ben bi geri alıversem ya, nasolur hacı?" diye soracak mıyım? "Kaldı mı sanıyorsun? Ben onu çoktan şeytana sattım kızım!" diye bir geri dnüşü olur o sorunun. Giden gitti, dönüşen dönüştü zaten. Geri alınmayacakmış o zaman. Başka çare düşünelim.

Mesela ne zaman kazandık o gücü, nerede ve nasıl? Hepsi hafızamızda di mi Gülo? Nasıl kazıdık, tozunu aldık, özenle kutuladık, kaldırdık ve sindirdik hepsini hatırlıyoruz. Yeniden yapmak zor geliyor ama di mi? O kadar genç ya da dinç değiliz artık. Umursamazlık bizi umursamıyor artık, uzağımızda baksana, her şeyi düşünür olmuşuz bu kış.

"Kolay güç eşittir para"ysa paramız da yok, kolayca kazanılacak şey değil zaten. Bir de paramız olsun gibi bir derdimiz de yok, getireceği güç de başkalarının olsun. Bizimki farklıydı be. O nasıl kocamandı öyle kız! Ufalattırdık, şeytanın oyuncağı oldu anasını satayım. Neyse sinirlenmek istemiyorum daha fazla, biliyoruz aptal olan anlar. Şeytanda da maşallah bi akıl var akıllara zarar. Tek lazım olan gücü toplayacak gücü toplamak, ya da gücü toplayacak gücü toplayacak gücü toplayacak...gücü toplamak.

Ay saçmalamaya başladım, fazla bilmek hoş değil, fazla içmek de, fazla güç de...

0 Yorum:

Related Posts with Thumbnails