Pages

26 Nisan 2015 Pazar

Akılsız Başımın Cezasını Çekecek Eller Arıyorum

Bu, küçük bir iş ilanıdır...


2014 yılımın akşamlarını ve tatillerini adayarak yazdığım birkaç öyküm var ve ben tüm romantikliğimle bu öyküleri defterime yazdım. Aylardır defterden bilgisayara geçirmek konusunda sıkıntı çekiyorum; iki büklüm olmak, önümü zor görürken iki ayrı sayfaya odaklanmak benim için çok zor oluyor. Bunu da kendim yapacağım, diye çok inat ettim, ama beceremiyorum daha fazla. Benim için defterimdeki öyküleri bir word dosyasına geçirecek birine ihtiyacım var. O kadar az kaldı ki, sadece otuz dört sayfa (defter sayfası olarak) ve hiçbir redaksiyon talebim yok. Tek istediğim artık öykülerimi bilgisayarda görüp gerekli düzenlemeleri yapabilmek. Bilgisayarda olunca yapacağımı biliyorum çünkü.

Defter de küçük, yazım da

Bu iş için bir bütçe ayırdım, aradığım kişinin hiçbir deneyimi olmasına gerek yok. Beni tanımasın ve Türkçe okuma-yazma bilsin, yeterli. Tanımadığım biri olmasını isterken haklı sebeplerim var, kimsenin "ay çok güzel" ya da "ay çok kötü" tepkileriyle ilgilenmek ve yorulmak istemiyorum. Dediğim gibi, tek isteğim öykülerimi bilgisayarda görüp düzenleyebilmek. Bu kişinin İstanbul'da olmasına da gerek yok, defterimi zaten taratıp göndereceğim, fiziksel olarak teslim etmeyeceğim.

Beni tanıyanlar, tanımayanlara yönlendirsin, sen de detaylar konusunda konuşmak için lütfen e-mail at: aklindirenci@gmail.com

Oh be!

0 Yorum:

Related Posts with Thumbnails