Pages

24 Ekim 2011 Pazartesi

Seri İlanlar Devam Filmi



Kovulduk ey halkım!

İsteyen performans kaybı desin, isteyen küçülme desin sebebi için, benim için sonuç aynı. Yakın zamanda son vermek istediğim işime sevgili grupfoni yöneticileri benden önce davranarak son verdi. İstifa dilekçesi vermenin havasını atamadım şöyle gönlümce, olsun.

Daha önce buradan ev ve ev arkadaşı aradım. Geri dönüşleri çok tatlı oldu. Şimdi birlikte yaşadığım kuzenim beni blog ilanım sonunda internetten buldu. Evet tanımadığım bi kuzenim varmış. Bir başka blog okuyucum bana kira istemeksizin şu an oturduğum evinin kapılarını açtı. Sen yeter ki bana her gün yaz dedi. Hep burası sayesinde bak. Kendimi listelemiştim, isteklerimi listelemiştim. E madem kovulduk, o zaman bana el birliğiyle iş bulma zamanıdır. Değil midir?

Peki ben neyim?
25 yaşımdayım, "daha çok gençsin elbet iş bulursun" diyenler, sözüm size, yaş geçiyor! İngiliz Edebiyatı mezunuyum. Yok yok öğretmen olmak istemiyorum, sağ ol. Reklam yüksek lisansı başlangıcım var. Evet diplomam yok, çünkü bitirmedim, bitireceğim de yok. Başka eğitimim de yok. Bence yeter, ama yetmiyor. :)

Ben n'aptım?
Çeviri de yaptım öğretmenlik de; o yüzden umarım aynı kuyulara bi daha düşmem. Online olsun, masaüstü olsun dergilerde çalıştım. Önce yazı işleri sorumlusu, sonra stajyer oldum hatta. :) Açılamayan bir televizyon kanalında programlar hazırladım. Ben ayrıldım, kanal açıldı sonra. Bir de işte grupfoni var. "Bu fırsatı sakın kaçırmayın!" cümlesinin hakları bana ait değil; ama binlerce kez yazmışlığım var yaklaşık bir yıldır.

Ben n'apmak istiyorum?
Her fırsatta söylediğim gibi huzur istiyorum valla. Ha biliyorum çalışma hayatında huzurlu olmak aslında çok kolay ama kafan çalışıyorken biraz zorlayabiliyor insanı. Aptala yatmak istemiyorum. Susmak, ezilmek istemiyorum. Gönlümce fikirlerimi söylediğim bi yerde çalışmak istiyorum. Daha da muhteşemi fikirlerimin dinlendiğini görmek olur. Neyse o ikinci aşama, dur. Koşturmak istiyorum biraz. Madem gencim, bütün gün iş gelsin diye beklerken dizi izlemek istemiyorum, biraz hareketlenelim. Araştırma yapmak, mümkünse bol bol okumak istiyorum. Benden 10 dakikada uyduruk metinler isteyen bir yönetici yerine 10 gün süre verip kusursuz iş isteyen yöneticiler istiyorum. "Vakit nakit değildir aslında" desin bana. Bi de malum, 7 seneyi devirdim tek başıma İstanbul'da. O yüzden biraz daha iyi bir gelirim olsun da istiyorum. Bu konuyu mülakatta görüşelim canım, ayıp şimdi.

Kolay biri olduğumu iddia edemem; çok soru sorarım, çok merak ederim, yaptığım işten zevk alabileceğimi anladığımda beynim durmaz, belki biraz aşırı heyecanlıyım da hatta. Bunları avantaja çevirmek de mümkün tabii.

Hadi bakalım, kollar sıvansın.

Not 1: Standartlara uygun cv'm de var, bodoslama dalmıyorum, korkma.
Not 2: Yukardaki çizgi Simay'ı da bi stop-motion film projesi için çizmiştim. Benim yani o, ona göre.

Muah!

2 Yorum:

Adsız dedi ki...

Ugur Mumcu'mu okumuşsun ki ,saçmalıyosun?

fgfg dedi ki...

ne tatlı bir yorum ve ne tatlı bir saatte :)

Related Posts with Thumbnails